$ads={1}
Stig ombord på dit nye job og bliv en del af en afdeling, som hver dag har sit daglige arbejde blandt passagerer og fly i Københavns Lufthavn (CPH). Vær med til at sætte dit præg på uddannelse og compliance ift. til lovmæssige krav, på den bedste og mest sikre måde.
Om Marshall, Inspections & Bus Services (MIB) | Leverer service til fly og passagerer
MIB er en operationel enhed der leverer service til fly og passagerer, samt sikrer den daglige flyvesikkerhed på forpladsen og manøvreområdet. Dette betyder, at vores Marshall team guider fly på gaterne og rundt i lufthavnen. Vores Inspections Team udfører bane, skilte-, og lys-inspektioner på forpladsen og manøvreområdet. Vores Bus Services transporterer passagerer til og fra parkerede fly, samt kører Terminalbussen for passagerer, der benytter lufthavnens ydre faciliteter.
MIB er en operationel enhed der leverer service til fly og passagerer, samt sikrer den daglige flyvesikkerhed på forpladsen og manøvreområdet. Dette betyder, at vores Marshall team guider fly på gaterne og rundt i lufthavnen. Vores Inspections Team udfører bane, skilte-, og lys-inspektioner på forpladsen og manøvreområdet. Vores Bus Services transporterer passagerer til og fra parkerede fly, samt kører Terminalbussen for passagerer, der benytter lufthavnens ydre faciliteter.
Om at være Training Manager | Uddannelse – implementering - kommunikation
Som Training Manager er det din primære opgave at sikre, at medarbejderne i MIB har de nødvendige færdigheder og kompetencer, til at udføre deres opgaver på højt niveau. Træning og uddannelse af medarbejdere, vil primært være relateret til det aeronautiske (flyveteknisk) område, hvor vi arbejder med ”Safety First” hvilket betyder at alle kender og tager ansvar for Safety.
Du bliver ansvarlig for at udvikle, implementere og evaluere træningsprogrammer, der sikrer at afdelingen efterlever de lovkrav lufthavnen er reguleret efter.
Du motiveres af at give medarbejderne de rette kompetencer og fastholde deres gode præstationer.
Da dette er en nyoprettet stilling, skal du selv være med til at sætte dit eget præg på stillingen.
Dine ansvarsområder:
- Planlægning, udvikling og levering af træningsprogrammer for nye og eksisterende medarbejdere
- Overvågning og evaluering af træningsbehov og træningsprogrammer, for at sikre løbende forbedringer
- Udvikling og implementering af online træningsprogrammer og e-learning kurser i tæt samarbejde med vores Træningsakademi
- Udarbejde SOP´er (Standard Operating Procedure) og sikre de er opdaterede
- Administrere træningsbudgettet
- Identificere træningsbehov og udvikle træningsmateriale
- Bidrage på tværs af forretningen med sparring og udvikling af træningsprogrammer
Med i din bagage har du erfaring indenfor trænings- og udviklingsområdet. Har du arbejdet indenfor det aeronautiske område vil det være en fordel, ellers lærer vi dig det du skal vide. Du vil hurtigt blive en succes i stillingen hvis du har erfaring med e-learning platforme.
Dine tidligere kolleger, kursister og ledere har gerne udtalt, at du har stærke kommunikationsevner og kommunikerer klart og effektivt med medarbejdere og ledere på tværs af en organisation
Du vil få en stor berøringsflade med interessenter og samarbejdspartner på tværs af lufthavnen, ligesom du skal samarbejde med eksterne virksomheder.
For at få succes i jobbet | Udvikling – overblik - compliance
Forstiller vi os at det falder dig helt naturligt at tænke Safety-first kulturen ind i alle beslutninger. Du har en evne til at tænke udvikling ind i træning og holde dig opdateret på nye processer og metoder indenfor området.
Du lykkes i jobbet på den korte bane, når du er landet godt i rollen og gnisten for opgaverne er blevet tændt, ligesom du har fået skabt dig et overblik over dit arbejdsområde.
På den længere bane lykkes du når, du har fået styr på alt vores aeronautisk og non-aeronautiske træning, og når alle medarbejderne har det rette kompetenceniveau, for at kunne udføre deres job.
Om afdelingen/kollegerne | ekstraordinære kundeoplevelser
Fælles for alle i MIB er, at vi brænder for at yde en ekstraordinær kundeoplevelse til passagerer og flyselskaber, og at vi derfor løser opgaverne, hvor de opstår, også selvom det måske ikke lige er en del af stillingsbeskrivelsen.
Fælles for alle i MIB er, at vi brænder for at yde en ekstraordinær kundeoplevelse til passagerer og flyselskaber, og at vi derfor løser opgaverne, hvor de opstår, også selvom det måske ikke lige er en del af stillingsbeskrivelsen.
Vi er 75 meget forskellige kollegaer, men fælles for os er, at vi alle er med til at sikre lufthavnens trafikafvikling med fokus på et højt service-og kvalitetsniveau 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
Om Palle, din nye leder | Ærlig - Respektfuld
Jeg skaber resultater igennem mine ledere ved at motivere, inddrage og uddelegere ansvar. Jeg tror på, at kommunikation og empatiskaber bedre arbejdsmuligheder og resultater. I min ledertilgang er jeg ærlig, anerkendende og handlingsorienteret, ligesom at det er vigtigt for mig, at vi har en sund Work-Life-Balance.
Jeg er ærlig og respektfuld i min feedback til dig og forventer, at du også er det mod mig.
Jeg skaber resultater igennem mine ledere ved at motivere, inddrage og uddelegere ansvar. Jeg tror på, at kommunikation og empatiskaber bedre arbejdsmuligheder og resultater. I min ledertilgang er jeg ærlig, anerkendende og handlingsorienteret, ligesom at det er vigtigt for mig, at vi har en sund Work-Life-Balance.
Jeg er ærlig og respektfuld i min feedback til dig og forventer, at du også er det mod mig.
Om os | Hvad kan vi tilbyde
Du bliver en del af en helt særlig atmosfære og et samfund, der hver dag engageret arbejder for at vores passagerer får den bedste rejseoplevelse.
Du bliver en del af en helt særlig atmosfære og et samfund, der hver dag engageret arbejder for at vores passagerer får den bedste rejseoplevelse.
Udover kantineordning, pension og IT-udstyr tilbyder vi
- Fleksibilitet i planlægning af dine opgaver
- Mulighed for hjemmearbejdsdage efter aftale med din leder - selv om vi vil savne dig når du ikke er her
- Fri parkering, cykelservice (i arbejdstiden) og gode rabataftaler
- Fysioterapi og træningslokale, yoga, rådgivning fra træner mv. – hvis du har interesse
- Sundhedssikring – børn er dækket automatisk
- Individuelle udviklingssamtaler – så du bliver ved med at synes det er sjovt at være her.
Om ansøgningen | Stig ombord på dit nye job
Vi ser frem til at læse din ansøgning, så send den gerne snarest muligt og senest den 4. juni 2023.
Vi ser frem til at læse din ansøgning, så send den gerne snarest muligt og senest den 4. juni 2023.
Har du spørgsmål til jobbet inden da, kan du ringe eller sende en mail til Sektionsleder i MIB, Palle Schwanenflügel på telefon 53 85 16 31 mail palle.schwanenflugel@cph.dk Bemærk vi modtager ikke ansøgninger på mail.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhed godkendes af politiet og har en ren straffeattest, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen og ren straffeattest gennem hele din ansættelse.
Vidste du at vores terminalbus hvert år kører det som svare til over 7 gange jorden rundt og hvis vi stillede vores mere end 30 busser op på langs, svarer det til længden på mere end 3 fodboldbaner. Bag disse tal arbejder MIB på at servicere vores passagerer på den mest sikre måde, til og fra fly og Terminaler.
Vi skaber rammerne, så du kan lykkes.
I CPH er arbejdsdagen både udviklende og afvekslende. Vi arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper kolleger, uanset om de arbejder i CPH eller i en af de mange andre samarbejdspartnere i Lufthavnen. Der er fleksible arbejdsvilkår, fokus på trivsel, en god kantine og andre medarbejdergoder, som ex gode rabatter.
I CPH er arbejdsdagen både udviklende og afvekslende. Vi arbejder tæt sammen på tværs af faggrupper kolleger, uanset om de arbejder i CPH eller i en af de mange andre samarbejdspartnere i Lufthavnen. Der er fleksible arbejdsvilkår, fokus på trivsel, en god kantine og andre medarbejdergoder, som ex gode rabatter.
CPH er som arbejdsplads med garanti ’one of a kind’ – et lille samfund, som skaber fremtidens lufthavn.
Vi skaber værdier sammen
Siden 1925 har vi udviklet lufthavnen i takt med de konstante forandringer, der sker i verden omkring os. Det gælder også nu, hvor vi skal skabe fremtidens Lufthavn, som binder Danmark sammen – og bringer verden tættere på os alle sammen.
Siden 1925 har vi udviklet lufthavnen i takt med de konstante forandringer, der sker i verden omkring os. Det gælder også nu, hvor vi skal skabe fremtidens Lufthavn, som binder Danmark sammen – og bringer verden tættere på os alle sammen.
Vi bidrager til, at rejser og fragt af varer skaber økonomisk vækst og arbejdspladser. Samtidig har vi blikket fast rettet mod at omstille lufthavnen til mere bæredygtig drift og nye brændstoffer, der gavner klimaet. Det sker i tæt samarbejde med vores passagerer, partnere og omgivelser og med respekt for det lokalsamfund, vi er en del af.
Derfor har vi brug for de allerbedste kræfter på holdet. Vi håber, du vil være med.
Let’s travel together to a better tomorrow
Om CPH
CPH ejer, driver og udvikler Roskilde Lufthavn og Københavns Lufthavn. I tæt samarbejde med myndigheder og kunder er opgaven at styrke Danmarks tilgængelighed til verden, fremme den bæredygtige rejse og yde den bedst mulige service til passagerer, flyselskaber og de mange virksomheder, der opererer i CPH.
CPH ejer, driver og udvikler Roskilde Lufthavn og Københavns Lufthavn. I tæt samarbejde med myndigheder og kunder er opgaven at styrke Danmarks tilgængelighed til verden, fremme den bæredygtige rejse og yde den bedst mulige service til passagerer, flyselskaber og de mange virksomheder, der opererer i CPH.